Ads 468x60px

18 April 2012

ထို႔ေၾကာင့္ ေနာင္တဟု ေခၚသည္။




ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဘာျဖစ္လို႔ ျဖစ္ေနမွန္းမသိေအာင္ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေတြ ရွဳပ္ေထြးေနသည္။ ဘာဆိုဘာမွလဲ မလုပ္ခ်င္။ ဘယ္ကိုမွလဲ မသြားခ်င္။ ခါတိုင္းလုပ္ေနက် အလုပ္ေတြကိုပင္ အာရံုမစိုက္ႏိုင္။ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာ မတင္မက် ျဖစ္ေနသည္။ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ပတ္ေက်ာ္ သံုးပတ္ခန္႔က ကၽြန္ေတာ္လုပ္ခဲ့မိေသာ ကိစၥတစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ ဘာေၾကာင့္ မမွတ္မိရတာလဲ။ မမွတ္မိတာမွ ဘာတစ္ခုကိုမွ မသိ။ ကၽြန္ေတာ့္ သူ႔ကို ဖုန္းေခၚခဲ့တာကို ကၽြန္ေတာ္ ဘာေၾကာင့္ မမွတ္မိရတာလဲ။ သူ႔ကို ဘာေတြ ေျပာခဲ့တာလဲဆိုတာကို ဘာလို႔ မမွတ္မိရတာလဲ။ 

ဖုန္းထဲမွာ ရွိေနေသာ SMS မ်ားကို ေလွ်ာက္မဖြမိခ်ိန္ထိ သူ႔ကို ဖုန္းေခၚမိခဲ့မွန္း ကၽြန္ေတာ္ ဘာေၾကာင့္ မမွတ္မိရတာလဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးေႏွာက္ထဲမွာ ရွိေသာ မွတ္ဥာဏ္အခန္းငယ္မ်ားက အဲ့ဒီေလာက္ေတာင္ ပ်က္စီးယိုယြင္း ေနခဲ့ျပီလား။ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမရစြာဘဲ အိပ္ရာေပၚ ပစ္လွဲလိုက္မိသည္။ မ်က္ႏွာက်က္ျဖဴျဖဴကို ကၽြန္ေတာ္ အဓိပၸါယ္မဲ့စြာ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။   

 ေထာင့္တစ္ေနရာတြင္ေတာ့ ပင့္ကူအိမ္တစ္အိမ္ကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔သည္။ ပင့္ကူအိမ္ထဲမွာ တဖ်ပ္ဖ်ပ္ လွဳပ္ခါေနသည္႔ ပိုးေကာင္ တစ္ေကာင္ကို ပင့္ကူမွ်င္မ်ားႏွင့္ ရစ္ပတ္ေနေသာ ပင့္ကူ……။ အိုး .. ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း သံေယာဇဥ္ ၾကိဳးမွ်င္တြင္ အရစ္ပတ္ခံေနရေသာ သားေကာင္ေလးျဖစ္ေနျပီလား။

ကၽြန္ေတာ္ အျမင္အာရံုလႊာေတြကို ခဏပိတ္လိုက္သည္။ ဟင့္အင္း.. ဒီအျဖစ္ကိုေတာ့ အေရာက္မခံႏိုင္။ ဒီေထာင္ေခ်ာက္ ဒီေလွာင္အိမ္ကေန လြတ္ေျမာက္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျပီးျပီပဲ။ ဘာလို႔လမ္းေဟာင္းကို ျပန္သြားမွာလဲ။ ျဖစ္ခ်င္တာနဲ႔ ျဖစ္သင့္တာ ကၽြန္ေတာ္ကြဲကြဲျပားျပားသိလို႔ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျပီးျပီေလ။ 

ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီညက ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ဖုန္းနံပါတ္ကို ဘယ္လိုလုပ္ ႏွိပ္မိသြားတာလဲ။ 

ဘာေတြမ်ား ေျပာခဲ့မိသည္လဲ။ ျပန္စဥ္းစားမရေလာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးေႏွာက္ရဲ့ ဘယ္အခန္းထဲမွာ ထိုအေၾကာင္းအရာေတြက ပိတ္မိေနခဲ့တာလဲ။ စိတ္ေမာစြာႏွင့္ သက္ျပင္းခ်မိသည္။ 

ထိုညက မွတ္မိသမွ်အေၾကာင္းေတြကို ျပန္ေျပာရမည္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းတေတြ Mr.Bar B Q မွာ ညစာ စားရင္း ကၽြန္ေတာ္ ဘီယာေသာက္ခဲ့သည္။ ဘယ္ႏွခြက္ေသာက္မိသလဲ မမွတ္မိေပမယ့္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမည္ဆိုတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သိသည္။ အိမ္ကို ဘယ္အခ်ိန္ျပန္ေရာက္ခဲ့သလဲဆိုတာေတာင္ မမွတ္မိ။ ည တစ္ေရးႏိုးလို႔ ေရထေသာက္ခ်ိန္မွာေတာ့ ေခါင္းေတြက ေတာ္ေတာ္ကိုက္ေနျပီ။ ဒါဆို ဘယ္ေလာက္မ်ားသလဲ ခန္႔မွန္းလို႔ ရမည္ဟုထင္သည္။ ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ အိပ္ရာထခ်ိန္မွာေတာ့ ေခါင္းတစ္ခုလံုးကို ေက်ာက္ခဲေပါင္း အလံုးတစ္ရာႏွင့္ ဝိုင္းထုထားသလို နာက်င္ကိုက္ခဲေနသည္။ 

ေခါင္းအကိုက္သက္သာေအာင္လို႔ ဘလက္ေကာ္ဖီခါးခါးတစ္ခြက္ေဖ်ာ္သည္။ သံပုရာသီးတစ္စိတ္ ညွစ္ထည့္ သၾကားမ်ားမ်ားထည့္ျပီး ေသာက္သည့္တိုင္ ေခါင္းကိုက္က သက္သာမသြား။ ေခါင္းကိုက္သည္က ေနာက္တစ္ေန႔အထိ မသက္သာ။ ( အရက္ေသာက္ျပီးလွ်င္ အခ်ိဳေလးႏွင့္ ျပန္ထိန္းရသည္ဟု သူ ေျပာဖူးသည္ကိုေတာ့ ထိုေန႔မနက္က သတိရမိသည္။ သို႔ေသာ္ သူ႔ကို ညက ဖုန္းဆက္ခဲ့မွန္း လံုးဝ သတိမရသည္က ကၽြန္ေတာ့္ ေရႊဥာဏ္ေတာ္ စူးေရာက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ )

လူမွန္းသူမွန္းမသိေအာင္ မူးျခင္း၏ အက်ိဳးဆက္အေနျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ ထိုေန႔ညက ဘာေတြေျပာခဲ့သည္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ သတိမရေတာ့။ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေကာင္းလိုက္ပါသလဲ။ အသံုးမက်သည့္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အျပစ္တင္ရံုမွ လြဲ၍ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မတတ္ႏိုင္။ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အေရးမပါေသာ ပတ္သက္မႈအေၾကာင္းေတြကို ထပ္ခါတလဲလဲ မေျပာမိဖို႔ ဆုေတာင္းရံုမွ တစ္ပါး ကၽြန္ေတာ္ဘာမွ မတတ္ႏိုင္။ ေျပာခဲ့မိသည္ဆိုလွ်င္ေရာ ဘာလုပ္ႏိုင္မွာလဲ။ ၾကမ္းကၽြံလွ်င္ ႏွဳတ္ရေပမယ့္ စကားကၽြံခဲ့ျပီဆိုလွ်င္ ျပင္ဖို႔ရာ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ျပီ မဟုတ္လား။

သူ႔ကို ဖုန္းဆက္မိခဲ့သည္ဆိုသည့္အေၾကာင္းကို လြန္ခဲ့ေသာ ရက္ပိုင္းက SMS box ကို မေမႊခဲ့မီအခ်ိန္ပိုင္းအထိ ကၽြန္ေတာ္ မသိခဲ့ရိုးအမွန္။ အိမ္ကိစၥေတြ၊ အလုပ္ကိစၥေတြႏွင့္ ေက်ာင္းကိစၥေတြကို လံုးပန္းေနခဲ့သည္မို႔ ထိုအေၾကာင္းက တျဖည္းျဖည္း ေမွးမိွန္သြားခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ဘာေတြေျပာခဲ့သည္ဆိုတာကို မမွတ္မိသည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေတြ စိုးထိတ္ေနမိသည္။ 

သူ႔ဆီကိုပဲ ဖုန္းျပန္ဆက္ျပီး ေမးရင္ေကာင္းမလား ကၽြန္ေတာ္ေတြးမိသည္။ ဟိုေန႔ညက ကၽြန္ေတာ္ ဘာေျပာခဲ့လဲ လို႔ သူ႔ကို ျပန္ေမးရမွာ သူ႔အတြက္ ေတာ္ေတာ့္ကို ကသိကေအာက္ႏိုင္မည္မွန္း ကၽြန္ေတာ္သိပါသည္။ စိတ္လည္း ဆိုးမည္ ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္သည္။ ( ထင္ရံုတင္မဟုတ္ပါ.. အေသအခ်ာ ဆိုးပါလိမ့္မည္ ) သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ့္ထက္ အသက္ၾကီးျပီး လူၾကီးဆန္ေသာ သူသည္ ထိုေန႔ညက ကၽြန္ေတာ္ မူးျပီး ေျပာမွန္းလဲ သိပါလိမ့္မည္။ သို႔အတြက္ စိတ္ဆိုးခ်င္မွလည္း ဆိုးပါလိမ့္မည္။ အား..………….. ေတြးရင္း ေတြးရင္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြ ပိုရွဳပ္လာသည္။ ဘာလုပ္ရမွာလဲ။

လမ္းခြဲဖို႔ ေျပာတုန္းက ေျပာခဲ့ျပီးမွ ဖုန္းေတြ ခဏခဏ ျပန္ဆက္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ့ကို သူဘယ္လိုထင္မလဲ။
မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဟု ဆံုးျဖတ္ျပီး ေျပာခဲ့ေသာ စကားမ်ားအဆံုးတြင္ သူ႔ဘက္က ဘယ္လိုခံစားရမလဲ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္မစဥ္းစားခဲ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ထက္ သူ႔ကို ပိုခ်စ္ႏိုင္ေသာ သူ႔အလိုကို လိုက္ႏိုင္ေသာ သူ၏ လက္ထဲမွာ သူေနေပ်ာ္မည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္သည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ ေျခလွမ္းေတြကို ေနာက္ျပန္လွည့္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည့္အတြက္ လမ္းခြဲခဲ့ရျခင္းသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ အေကာင္းဆံုး ေရြးခ်ယ္မႈဟု ကၽြန္ေတာ္ယူဆပါသည္။ ေလထဲတြင္ ေဆာက္ခဲ့ေသာ တိုက္အိမ္မ်ား ျပိဳလဲသည္မွာ ဓမၼတာျဖစ္ပါသည္။ အခ်စ္ထက္ အေရးၾကီးေသာ အရာမ်ား မ်ားစြာရွိသည္ဟု ခံယူထားသူမွာ သူ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ထက္ အသက္အနည္းငယ္ၾကီးသလို ရင့္က်က္ေသာ သူ သည္ သိပ္ခံစားရမည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ မထင္ပါ။ 

သူ႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ေျပာဖူးတာကို သတိရမိပါသည္။ ( ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ထက္ ငယ္သည္ဆိုတာကို သိေတာ့ ေျပာတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္ ) အခုေခတ္ကေလးေတြက သံေယာဇဥ္ သိပ္မထားတတ္ၾကဘူး။ ေဟာ တစ္ေယာက္ ေဟာတစ္ေယာက္ ေျပာင္းသြားတာမ်ား ျမန္လြန္းလို႔ တဲ့။ အဲ့ဒီလို ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္လို႔ ပဲ ထင္ခ်င္ ထင္ပါေစေတာ့။ 

ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ဖုန္းထပ္မဆက္ခ်င္ေတာ့။ မဆက္ရဲေတာ့တာဆိုလွ်င္ ပိုမွန္ပါလိမ့္မည္။ အခုလက္ရွိ အေျခအနမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေနေပ်ာ္ပါသည္။ (နည္းနည္း ဟာတာတာျဖစ္ေနတာကလဲ ေနာက္ဆို အသားက်သြားမွာပါဟု ေမွ်ာ္လင့္ရပါသည္။ ) သူသည္လည္း ေနေပ်ာ္ပါလိမ့္မည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို သတိရလွ်င္ သူ႔ Facebook Page ကို သြားၾကည့္ရင္း အလြမ္းေျဖႏိုင္ပါသည္။ သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို သတိရလွ်င္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ Page ကို ဝင္ၾကည့္လို႔ရသည္ပဲ။

သူ႔ကို ဖုန္းျပန္ဆက္သင့္ မဆက္သင့္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေဝခြဲလို႔ မရျဖစ္ေနတုန္း………………။

တစ္ခုေတာ့ ေတြးမိသည္။ ေနာက္ဆို အရက္ဘီယာ ေသာက္လို႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး…. ဆိုတာပင္ ။

5 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

တစ္ေယာက္ထဲမဟုတ္ပါဘူး
လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အဲလုိျဖစ္တတ္တယ္
အမလဲ ျဖစ္ဖူးတယ္
(ဘာျဖစ္လို႔ ျဖစ္ေနမွန္းမသိေအာင္ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေတြ ရွဳပ္ေထြးေနသည္။ ဘာဆိုဘာမွလဲ မလုပ္ခ်င္။ ဘယ္ကိုမွလဲ မသြားခ်င္။ ခါတိုင္းလုပ္ေနက် အလုပ္ေတြကိုပင္ အာရံုမစိုက္ႏိုင္)
မူးေစတဲ႔ အရာကုိ မသုံးစြဲတာအေကာင္းဆုံးပါပဲ

ေႏြလ said...

လူတိုင္း မွားဖူးၾကပါတယ္ အစ္ကို
လူမသိ သူမသိ အမွားေတြလည္း ရွိသလို
သိသိရက္နဲ႔ မွားေနတဲ႔သူေတြလည္း ရွိပါတယ္
အစ္ကိုက မသိဘဲ မွားတာဆိုေတာ႔
ခြင္႔လႊတ္လို႔ရပါတယ္ အဟဲ
အစ္ကို ဒီပို႔စ္ေလးကို ဖတ္ျပီး
သင္ခန္းစာယူသြားပါတယ္
စာေတြ မ်ားမ်ားေရးႏိုင္ပါေစ

Thiha Lu Lin said...

ဖတ္ၿပီးေတာ့ တစ္ခုခု ခံစားေနရတာေတာ့ အမွန္ပဲ။ လြမ္းသလိုလို ေဆြးသလိုလိုခ်ည္း။ အရင္အခ်ိန္တစ္ခုခုကိုလည္း ျပန္သတိရမိသလိုလို၊ ဒီလိုအျဖစ္အပ်က္မ်ဳိး ဘဝမွာ ရိွခဲ႔ဖူးေသးတယ္လို႔ ထင္တာပဲ။
ေနာက္ဆို အခ်စ္မွာ ပိုၿပီး ေအးခ်မ္း ခ်ဳိၿမိန္ပါေစ စိုင္းစိုင္းေရ။

မိုးသက္ said...

တစ္ခ်ိန္တစ္ခါက ယမကာဆိုတာကို လက္တည့္စမ္းဖူးခ်ိန္ေပါ့ေလ..။ မၾကာခဏေနာင္တရခဲ့တာပဲ.။ မွားတတ္မွန္းသိေပမယ့္ သိပ္မူးရင္ လြတ္သြားတာပဲ.။

Z@! said...

အမဂ်က္ေရ..
စိုင္းစိုင္းခု လိမၼာသြြားပါျပီ.. မေသာက္ေတာ့ပါဘူးခင္ဗ်

ညီေလးေႏြလေရ..
မသိဘဲမွားတာမဟုတ္ဘူးညီေလးရ သိသိၾကီးနဲ႔မွားတာေလ ျပီးေတာ့မွ မမွတ္မိတာဆိုေတာ့ အျပစ္ရွိတာေပါ့ဗ်ာ. မေသာက္ေတာ့တာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ..

ကိုသီဟေရ
လြမ္းစရာ ေဆြးစရာဆိုတာကေတာ့ အျမဲတမ္းမကင္းပါဘပကိုယ္ကိုယ္တိုင္က မလြတ္ေျမာက္ခ်င္သေရြ႔ေတာ့ မကင္းႏိုင္တာ အမွန္ပါပဲ။ တေန႔ေန႔မွာေတာ့ ျငိမ္းသြားမွာပါ

ကိုမိုးသက္ေရ..
လက္တည့္စမ္းခဲ့တာေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ်.. အရင္တုန္းကလည္း ေသာက္တာပါပဲ.. အဲ့ဒီထက္လဲ မူးဖူးတယ္.. ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီလို ေမ့ေပ်ာက္တာမ်ိဳးေတာ့ မရွိခဲ့ဘူး. အခုေတာ့ အသက္အရြယ္လဲ ရလာလို့ျဖစ္မွာေပါ့ေလ.. ဟီး