Ads 468x60px

12 March 2012

သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္




ေ၀းသြားတဲ့အခါ သတိရပါ...
သတိရတဲ့အခါ တမ္းတပါ...
တမ္းတတဲ့အခါ လြမ္းဆြတ္လာမည္..
လြမ္းဆြတ္တဲ့အခါ ေငးၾကည့္ပါ
ေငးၾကည့္တဲ့အခါ ျမင္ေယာင္ပါလိမ့္မည္.......

ျမင္ေယာင္လာတဲ့အခါ လြမ္းဆြတ္လာမည္..
လြမ္းဆြတ္လာတဲ့အခါ တမ္းတမိလိမ့္မည္....
တမ္းတမိတဲ့အခါ သတိရမိလိမ့္မည္.....
သတိရမိတဲ့အခါ ေ၀းသြားခဲ့ျပီ....

ႏွစ္ေတြ ဘယ္လိုပင္ေျပာင္းေျပာင္း
အေဟာင္းေတြ ဘယ္လိုပင္သစ္သစ္

သူမသည္ သူမျဖစ္သြားခဲ့ျပီး
ကၽြန္ေတာ္သည္ ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္လာခဲ့သည္..

သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္သည္
"သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္" ဟု ျဖစ္မလာခဲ့ပါ...

4 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ကဗ်ာေလးေကာင္းတယ္
ခင္မင္တဲ႔ sis jasmine

mstint said...

အလြမ္းကဗ်ာေလးဖတ္သြားတယ္ စိုင္းစိုင္းေရ။
လြမ္းေမာတမ္းတမႈအေပါင္းက ကင္းေဝးပါေစလို႔-
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

Z@! said...

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အမ jasmine ေရ. ေက်ာင္းတုန္းက စိုင္းစိုင္းသူငယ္ခ်င္းေရးထားတာကို ၾကိဳက္လို႔ ျပန္တင္လိုက္တာပါ

တီတင့္ေရ.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်
လြမ္းေမာတမ္းတမႈေတြ ကင္းေဝးႏိုင္ေအာင္ေတာ့ ၾကိဳးစားဆဲပါခင္ဗ် :)

Candy said...

မိုက္တယ္ သူမက သူမျဖစ္မွေတာ့ သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ျဖစ္ေတာ့မလဲေနာ္ :(